Echipa

Mihaela Croitoru - Sustainability Consultant & Managing Partner
"O noua paradigma trebuie dezvoltata in management prin incrucisarea metodologiilor traditionale cu practicile de sustenabilitate. Viitorii manageri vor avea obligatia de a explora impactul implementarii acestor practici si propagarea lor in cadrul organizatiilor si al comunitatii. Este importanta definirea competentelor viitorilor manageri si crearea de noi profiluri pentru a facilita transferul de la teorie la practica sustenabilitatii."
Mihaela Croitoru

Gaetano Casale - Sustainability Consultant & Managing Partner
"Companiile care, in trecut, au investit in activitati de inovare-cercetare, dezvoltarea resurselor umane si au gestionat in mod responsabil resursele financiare continua si azi sa creasca, iar maine vor fi mult mai pregatite sa faca fata noilor provocari."
Gaetano Casale

Andrei Dragomir - Sustainability Consultant
Cu o experienta de peste 16 ani in intelegerea si atingerea obiectivelor unei afaceri a reusit sa ofere prin carisma personala si cunostintele tehnice si de afaceri, un nou sens si o directie afacerilor in care a activat, oferind variante unice in intelegerea si dezvoltarea de modele de business sustenabile.

Liana Kreider - Sustainability Consultant
Inginer de mediu de profesie, Liana are peste 11 ani de experienta in domeniul protectiei mediului si o experienta semnificativa in realizarea de audituri de sustenabilitate. Cunoscand bine legislatia de mediu din Romania, a elaborat si coordonat numeroase studii de mediu, audituri tip due diligence pentru tranzactionari precum si audituri de conformare legislativa pentru diverse companii din Romania si strainatate.

Cristina Visenoiu - Contract Specialist
Cristina este absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, specializarea Finante-Banci, detinand o experienta profesionala de peste 10 ani in sistemul bancar. In cadrul INNOVA, Cristina este responsabila cu monitorizarea tuturor contractelor aflate in derulare, urmarind respectarea termenelor si indeplinirea obligatiilor contractuale. Comunicarea, abilitatile organizatorice, atentia la detalii , spiritul de echipa si initiativa sunt doar cateva dintre calitatile pe care ea le detine.