conf brasov

București, 16 septembrie 2019: INNOVA Project Consulting a inițiat un parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Brașov prin care cele două organizații își propun să sprijine companiile care au un număr mediu de 500 de angajați din județul Brașov și nu numai, în conformarea cu cerința legală de a realiza și publica un Raport sau o Declarație Non-financiară începând cu exercițiul financiar 2019, ca urmare a modificării reglementărilor contabile. Parteneriatul strategic va facilita accesul companiilor vizate la informații din domeniul raportării non-financiare astfel încât acestea să poată dezvolta și/sau consolida un model responsabil de afaceri.

În acest context, prima acțiune comună a celor doi parteneri este de a organiza primul curs aplicat despre raportare non-financiară în Brașov. Cursul va avea loc în perioada 26-27 noiembrie 2019 în Brașov, la sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov, Str. Mihail Kogălniceanu nr. 18-20, bl. 1K, sc. C-D.

Cursul este deschis tuturor celor interesați, indiferent de departament sau funcție, participarea la curs a tuturor persoanelor care au sau vor avea un rol în procesul de raportare non-financiară fiind utilă din perspectiva complexității procesului de raportare și faptului că aceasta relevă performanța socială, economică și de mediu a unei companii.

Inițiativa are ca obiectiv aprofundarea conceptului de raportare non-financiară, înțelegerea etapelor procesului care trebuie urmat pentru realizarea unei raportării non-financiare eficiente și standardele internaționale ce pot fi utilizate în acest sens.

Cursul va fi susținut pe parcursul a două zile în care informațiile vor fi oferite aplicat, discuțiile fiind făcute pe exemple concrete de rapoarte. Cu o activitate de 6 ani pe piața din România, trainerii INNOVA Project Consulting dețin experiență concretă în raportarea non-financiară și de sustenabilitate în baza căreia vor aborda printre altele, următoarele teme:

  • Standardul de raportare aplicabil companiilor participante
  • Etapele procesului de raportare și resursele de care ai nevoie
  • Identificarea și prioritizarea stakeholderilor (părți interesate) companiei
  • Matricea de materialitate și metodologia de realizare a acesteia
  • Colectarea, verificarea și validarea informațiilor non-financiare
  • 5 exemple internaționale de bună practică din sectorul tău de activitate.

Mai multe informații despre agenda cursului, formatori și tarife se regăsesc la LINK.

Pentru înscrieri, ne puteți contacta la office@innovaconsulting.ro sau la tel. 0738 759 040; 0371 024 168.

Share this...
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin

0 Comments

Leave your comment