fbpx
  • English
  • Română

Joi, 15 octombrie 2020, ora 10:00
online, platforma ZOOM

Pandemia a fost cel mai important semnal de alarma pe care lumea l-a primit ca sistemul in care traim nu este sustenabil si nu este capabil sa faca fata unor provocari globale, indiferent ca este vorba de COVID-19 sau de schimbarile climatice. Pandemia a condus la cea mai mare recesiune globala din istorie.

Ce facem cu afacerile noastre?

Ce schimbam?

Cum comunicam ce am schimbat?

innova

Pentru a sprijini companiile sa ramane atractive pentru clientii, furnizorii, investitorii si angajatii lor in contextul COVID-19, INNOVA Project Consulting organizeaza un webinar de doar 4 ore in care va prezenta pe scurt etapele principale privind procesul de raportare non-financiara.

Veti intelege cum puteti sa stabiliti ce este relevant pentru compania voastra si stakeholderii ei:

ETAPIZAREA

Etapele procesului de raportare si resursele de care ai nevoie.

STABILIREA PRIORITATILOR

Identificarea si prioritizarea stakeholderilor (parti interesate) companiei.

ABORDARE STIINTIFICA

Matricea de materialitate si metodologia de realizare a acesteia.

MANAGEMENTUL INFORMATIEI

Colectarea, verificarea si validarea informatiilor non-financiare

La acest curs pot participa atat reprezentanti ai departamentelor care vor coordona procesul de raportare, cum ar fi: Sustenabilitate/Corporate Social Responsibility – CSR, Public Affairs/Strategie/Relatia cu investitorii, dar si angajati din celelalte departamente care vor fi responsabili cu furnizarea de informatii, cum ar fi: Comunicare, Marketing, HR, Financiar, Juridic, Protectia Mediului, SSM, etc.

Locuri limitate!

Au mai ramas pana la eveniment

Traineri:

mihaela croitoru-800×800

Mihaela Croitoru

Sustainability Consultant, Trainer & Managing Partner INNOVA Project Consulting
Mihaela are o cariera de peste 15 de ani in business development, project management si in sustenabilitate. Ea a coordonat proiecte complexe privind realizarea rapoartelor de sustenabilitate pentru unele dintre cele mai importante companii din România, cum ar fi: OMV Petrom, Oltchim, Romgaz, Salrom, SIVECO Romania. Proiectele coordonate s-au bazat pe metodologii complexe care au integrat cele mai cunoscute standarde de raportare, cum ar fi: GRI Standards, AccountAbility si Integrated Reporting.
DSC_9394-min

Gaetano Casale

Sustainability Consultant, Trainer & Managing Partner INNOVA Project Consulting.
Gaetano are experienta vasta in proiecte de consultanta in raportare non-financiara in urma colaborarilor cu organizatii de renume din Italia si Romania. El a gestionat proiecte complexe in parteneriat cu Lucciola & Partners SrL, una dintre cele mai prestigioase companii de consultanta la nivel european. Companii precum Fiat Chrysler Automobiles, Leonardo, Autostrade per L’Italia, OMV Petrom si Romgaz au beneficiat de expertiza sa în domeniul dezvoltarii durabile.

Venim cu informatii privind procesul de raportare non-financiara intr-o forma condensata pentru a ajuta companiile romanesti sa isi mentina si imbunatateasca competitivitatea in contextual COVID-19.

INNOVA Project Consulting

EARLY BIRD

80 euro + TVA
Inscriere pana cel tarziu la data de 05 octombrie 2020
5% reducere/participant – daca se inscriu doi participanti din cadrul aceleiasi organizatii;
10% reducere/participant – daca se inscriu trei sau mai multi participanti din cadrul aceleiasi organizatii;
10% reducere/participant – pentru organizatiile membre ARIR (www.ir-romania.ro) indiferent de numarul de participanti.
*Confirmarea inscrierii se face dupa plata integrala a tarifului in contul bancar al organizatorului la cursul BNR din ziua emiterii facturii.

FULL PRICE

120 euro +TVA
Inscriere pana la data de 14 octombrie 2020.
5% reducere/participant – daca se inscriu doi participanti din cadrul aceleiasi organizatii;
10% reducere/participant – daca se inscriu trei sau mai multi participanti din cadrul aceleiasi organizatii;
10% reducere/participant – pentru organizatiile membre ARIR (www.ir-romania.ro) indiferent de numarul de participanti.
*Confirmarea înscrierii se face dupa plata integrala a tarifului in contul bancar al organizatorului la cursul BNR din ziua emiterii facturii.

Informatii generale:

Taxa de participare include: 4 ore de webinar +  Suportul de curs - Raportarea Non-financiara (pdf), | Limba: Română.

Agenda

Pregatirea procesului de raportare: stabilirea bugetului, identificarea surselor de informatii, formarea echipei de raportare si stabilirea rolurilor si responsabilitatilor, identificarea etapelor si estimarea timpului necesar fiecarei etape.
Identificarea si prioritizarea partilor interesate relevante.
Stabilirea informatiilor nefinanciare care sunt relevante pentru a demonstra capacitatea companiei de reactie si adaptare la provocari globale, cum sunt cele generate de pandemia COVID-19 si cea privind schimbarile climatice (realizarea matricei de materialitate).
Colectarea, verificare si validarea datelor, precum si analizarea acestora in vederea stabilirii continutului raportului.

Inscrieri

Tel: 0738 759 040; 0371 024 168,

Email: office@innovaconsulting.ro

Organizator: INNOVA Project Consulting

INNOVA Project Consulting este una dintre putinele companii de consultanta din Romania cu experienta concreta in raportare nefinanciara, cu un portofoliu de clienti importanti care include unele dintre cele mai mari companii din Romania si o echipa de consultanti cu experienta nationala si internationala.

INNOVA este partener al GRI – Global Reporting Initiative, fiind membru al GOLD Community si furnizor de servicii de asigurare autorizat in domeniul sustenabilitatii recunoscut de catre institutia internationala AccountAbility, precum si Membru Afiliat al Asociatiei pentru Relatii cu Investitorii la Bursa din Romania (ARIR) -www.innovaconsulting.ro

Clientii nostri

Petrom_LogoVector-250×250-min

OMV PETROM

Oltchim_LogoVector-250×250-min

OLTCHIM SA

Sigla_CCI_NEAMT-min

CCI NEAMT

SIVECO_Romania_Logo_En_300dpi-min

SIVECO

logo-romgaz-min

ROMGAZ

logo-salrom-min

SALROM

logo-min

I B R

logo brasov-min

CCI BRASOV