shutterstock_1032917566-min-min-min

Bucuresti, 14 septembrie 2020: INNOVA Project Consulting organizează webinarul „Raportarea non-financiară în contextul COVID-19: The Show Must Go On!” – ce va avea loc în data de 15 octombrie 2020, ora 10:00, online.

Pentru a sprijini companiile să rămâne atractive pentru clienții, furnizorii, investitorii și angajaţii lor în contextul COVID-19, INNOVA Project Consulting organizează un webinar de doar 4 ore în care va prezenta pe scurt etapele principale privind procesul de raportare non-financiară.

Webinarul are o durată de 4 ore și va fi susținut de traineri cu experiență națională și internațională, atât în activitatea de formare cât și în cea de raportare, principalele teme abordate fiind următoarele:

  • Etapele procesului de raportare și resursele necesare;
  • Identificarea și prioritizarea stakeholderilor (părți interesate) companiei;
  • Matricea de materialitate;
  • Colectarea, verificarea și validarea informațiilor non-financiare.

Mai multe informații despre agenda seminarului, formatori și tarife se găsesc la acest LINK

Pentru înscrieri, ne puteți contacta la office@innovaconsulting.ro sau la tel. 0738 759 040; 0371 024 168.

Share this...
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin

0 Comments

Leave your comment